Консультації, поради, бесіди по подоланню пандемії COVID-19
Знайти «ключик» до кожної дитини —
найважливіша
річ у вихованні!
"Прислів’я про сім’ю"
Формуємо мовлення дитини
Фізкультурно-оздоровча робота
Трудові доручення вдома і в дитячому садку
Тренінгове заняття
"Щаслива дитина - благополучна родина"
Батьки - приклад дітей
Заповіді батьківства
Групові батьківські збори:
1. Проблеми адаптації дитини до дитячого садка.
2. Особливості розвитку та виховання дитини дошкільного віку.
3. Організація харчування та медичного обслуговування дошкільнят.
4. Обрання ради закладу та складу батьківського комітету.
КОЖНА ДИТИНА МАЄ ПРАВО:
· на рівень життя, необхідний для фізичного, розумовою, духовного, морального та соціального розвитку;
· на захист здоров’я та медично-санітарне обслуговування;
· на захист від жорстокого поводження, від відсутності турботи з боку батьків;
· на захист від жорстоких, нелюдських або принижуючих гідність людини видів поводження чи покарання;
· на захист від будь якого покарання;
· на захист від сексуальних домагань;
· на проживання з батьками та на підтримку контакту з батьками у разі й розлучення;
· на вільне висловлювання поглядів з усіх питань, що стосуються життя;
· на свободу думки, совісті, віросповідання;
· на особисте життя, на недоторканність житла, таємницю кореспонденції.
ДЕКЛАРАЦІЯ ПРАВ ДИТИНИ
1. Ми — діти світу. Хто б не були наші батьки, де б ми не жили і в що б ми не вірили, поводьтеся з нами як з рівними. Ми гідні того, щоб отримувати все найкраще з того, що може дати світ.
2. Захищайте нас, щоб ми мали можливість рости гідно и вільно.
3. Нехай у нас буде ім’я і земля, яку ми можемо назвати своєю.
4. Ми не повинні мерзнути, і в нас має бути дах над головою. Забезпечте нас їжею та місцем для ігор. Якщо захворіємо, то нам необхідний догляд.
5. Якщо у нас є проблеми у фізичному чи розумовому розвитку, ви ще більше дбайте про нас і враховуйте наші потреби.
6. Дайте нам змогу жити в сім’ї. Якщо сім’я не може піклуватися про нас, то візьміть нас до себе.
7. Добре навчайте нас, щоб ми могли бути щасливими та плідно прожили життя. Проте дайте нам можливість і гратися, щоб ми самі навчалися.
8. Нехай у важку годину ми будемо першими, кому ви допоможете. Майбутнє світу залежить від нас.
9. Захистіть нас від жорстокості і від тих, хто може погано з нами поводитися.
Ростіть нас в умовах терпимості, свободи і любові. Вирісши, і ми пропагуватимемо розуміння між народами
Мобільний телефон сьогодні є неодмінним атрибутом практично кожної людини. За допомогою сучасних пристроїв зв’язку можна не лише розмовляти, а й користуватися Інтернетом, проводити фото та відеозйомку, математичні розрахунки тощо. Однак у навчально-виховному процесі він має як позитивні, так і негативні чинники використання.
До позитивних належать:
— Можливість спілкування дітей із батьками у будь-який час;
— Сучасні інформаційно-комунікаційні можливості.
До негативних належать:
— Можливість використання мобільного телефону для списування;
— Вплив мобільного телефону на стан психічного та фізичного здоров’я школяра;
— Відволікання учнів від навчання, а вчителя — від викладання;
— Використання телефону як засобу фото- та відеозйомки штучних сцен насилля (такими матеріалами нині заповнені Інтернет-сайти);
— Використання телефону як засобу аудіозапису або аудіопрогравача на уроках.
Сучасні негативні тенденції викликають занепокоєність громадськості органів управління освітою.
Із метою підвищення рівня організації навчально-виховного процесу
НАКАЗУЮ:
- Користуватись мобільними телефонами, планшетами, ноутбуками під час проведення навчальних занять лише із погодженням вчителів.
- Затвердити правила користування мобільним зв’язком в школі учасниками навчально-виховного процесу.
3. Класоводам:
3.1.Ознайомити учнів та їхніх батьків із правилами користування мобільним зв’язком під час навчально-виховного процесу.
3.2.Систематично обговорювати використання мобільного зв’язку на батьківських зборах.
3.3.Формувати в учнів культуру користування мобільними телефонами, планшетами.
3.4.Забезпечити ознайомлення учнів та їхніх батьків із впливом мобільного зв’язку на стан психічного та фізичного здоров’я людини.
3.5.Забезпечити ознайомлення учнів та їхніх батьків (під підпис) про те, що відповідальність за збереження та пошкодження мобільного телефону на території закладу несе його власник.
3.6.Особистим прикладом виховувати в учнів культуру користування мобільним зв’язком.
3.7.Використовуючи міжпредметні зв’язки, ознайомлювати учнів із впливом мобільного зв’язку на стан психічного та фізичного здоров’я людини.
4. Усім учасникам навчально-виховного процесу взяти до відома, що відповідальність за збереження мобільного телефону на території закладу несе його власник.
5. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор І.М. Кондицька
ПРАВИЛА
КОРИСТУВАННЯ МОБІЛЬНИМ ЗВ’ЯЗКОМ
Любі батьки!
Ось і ступило ваше маля на такий невідомий поріг садочка. Кожний з вас, оглядаючи «групу підтримки»: психолога, вихователя, музкерівника, персонал, бажають, щоб вони стали для вашого малюка всім на світ. Це й справді так.
Нам приємно бути для нього сонечком, адже тільки нам вдається розвеселити й обігріти його при розлуці з вами.
Ми - пташки, бо коли маля плаче, або перелякано мовчить, саме ми своїм щебетанням не даємо йому тривожитись і сумувати...
«Рибки» - це також буває. Іноді це «золоті рибки». Коли ви, приводячи або забираючи дитину з садочка, висловлюєте свої думки та побажання.
Звичайно ми ще і котики, і зайчики, і метелики. Котики, ближче до вечора, коли ви затримуєтесь, а маля потребує ласки й тепла. Тримтливі зайчики, коли бачимо ваші невдоволені погляди. Метелики, коли бігаємо за вашим чадом по подвір’ї, хвилюючись, щоб воно не травмувалось.
Ми - квітка, коли потрібно бачити коло себе щось гарне і приємне.
Ми - скеля, коли дитину треба підтримати.
Ми - прохолодне джерельце, що змиває його тривогу та сум.
Ми - подорожник, що лікує синці та подряпини у вашого малюка.
Ми - крона дерева, коли він потребує захисту і затишку.
Ми можемо бути й повітрям, коли витираємо його вологою серветкою від пилу...
Ми - його сфера існування на цей час.
А чи знаєте ви, що сферу існування потрібно оберігати? Адже, якщо ви будете поводитись з нею необережно, всі зайчики, пташки, метелики, рибки потраплять в Червону книгу. Коли ви висловлюєте своє невдоволення, направо і наліво розкидаючи погрози - вони гинуть.... Ви кидаєте сміття вашого поганого настрою будь - де і нам важко зберігати поляну турботи чистою і процвітаючою. «Золота рибка» часто, не чуючи простого людського «дякую», намагається, махнувши хвостиком, відплити у Синє море. А ви в цей час, блукаючи сторінками інтернету, обурюєтесь, що ніхто не думає про висихаючі річки та зникаючих звірів….
Тому ми хочемо стати заповідником, наші любі, батьки! Хочемо бути під охороною! Давайте разом створимо організацію порятунку сфери існування для ваших дітей. Проведемо референдум і визнаємо за нами статус національного парку. Тоді ми будемо колоситися, розквітати, стрибати і щебетати, щоб вашим чадам у садочку було комфортно і затишно, добре і спокійно, тепло і радісно…
Бо ми любимо їх як рідних, ми вчимо їх життю, бути людяними і берегти все навколо…
Щиро ваша сім’я НВК!
Документи, які потрібні для оформлення в дитсадок:
- заява від батьків або осіб, які заміняють їх;
- копія свідоцтва про народження дитини;
- індивідуальна картка дитини з проходженням загального медичного огляду форми №26;
- картка про проведені профілактичні щеплення форми №63.
При оформленні дитини в дошкільний заклад у дитини повинні бути зроблені всі необхідні щеплення відповідно до віку!